Şikayet Geri Bildirimleri


Yüksekokulumuz Şikayet ve Öneri Kutusu, Web Sayfası Şikayet Bağlantısı, Şikayet İzleme ve Değerlendirme Komisyonu ve Öğrenci Kalite Temsilcilerine yapılan dilek, öneri ve şikayetler için yapılan iyileştirmeler.


Şikayet Tarihi Şikayet Yolu Şikayet Eden Şikayet Konusu Çözüm
12.03.2024 Kalite Temsilcileri Bazı tuvalet kapılarının kilitlenmediği, bazılarının kapatıldıktan sonra açılmadığı şikayeti.

23.01.2024 Şikayet Kutusu C** C*** Z** Okulun soğuk havalarda ısınmadığına dair.

Kalorifer sisteminde mevcut olan arıza radyotörlerin değiştirilmesi ile çözülmüştür.

23.01.2024 Şikayet Kutusu A*** A*** D**** Kadın tuvaletlerinin temizliği hakkında. Tuvaletlerin temizliği için personel ile görüşülmüş önlem alınması istenmiştir.
23.01.2024 Şikayet Kutusu Z***G**** Koridardaki radyotörlerin çalışmadığına dair. Kalorifer sisteminde mevcut olan arıza radyotörlerin değiştirilmesi ile çözülmüştür.
10.01.2024 Şikayet Kutusu F****A***** Yemek porsiyonlarının ve yemekte servis edilen yoğurdun az ve açık olmasına dair.

Öğlen yemeklerini hazırlayan Havsa Kadın Koop. ile görüşülerek durum iletilmiş ve önlem alması istenmiştir.

10.01.2024 Web Sitesi Ne****** B** Kantinde hijyen konusunda sıkıntılar olduğuna dair.  Kantin işletmecisi ile yüz yüze görüşülerek gerekli uyarılar yapılmıştır.
26.12.2023 Şikayet Kutusu İsimsiz Ayran ve yoğurt açık veriliyor, miktarı az. Ayran sulu ve lezzetsiz. Öğlen yemeklerini hazırlayan Havsa Kadın Koop. ile görüşülerek durum iletilmiş ve önlem alması istenmiştir.
Şikayet Kutusu İsimsiz Yemek porsiyonlarının az olduğuna dair şikayet. Öğlen yemeklerini hazırlayan Havsa Kadın Koop. ile görüşülerek yemek porsiyonlarının arttırılması sağlanmıştır. Yemekhanedeki düzeni kontrol etmek amacıyla Yemekhane Denetleme Komisyonu kurulmuştur.
Şikayet Kutusu İsimsiz Tuvaletlerin temizliği ile ilgili yapılan şikayet. Tuvaletlerin temizliği için personele yeni temizlik cetveli hazırlanmış olup günde iki defa temizlik yapılmaya başlanmıştır.
Şikayet Kutusu İsimsiz Havaların ani soğumasıyla birlikte yapılan okulun soğuk olduğuna dair şikayet. Kaloriferler yakılmaya başlanmıştır.
Şikayet Kutusu İsimsiz Edirne'den gelen okulumuz öğrencilerinin servis şikayeti. Havsa Belediyesi ve Havsa Taşıyıcılar Koop ile görüşülerek  8:15'te Edirne'den kalkan servisin direkt olarak okulumuza gelmesi sağlanmıştır.
Bu içerik 06.12.2023 tarihinde yayınlandı ve toplam 213 kez okundu.